2020. február 29., szombat

Mariana Zapata: The Wall of Winnipeg and Me – Szívvel a falnak - spoilermentes könyvértékelés

Sziasztok!:)
A napokban fejeztem be Mariana Zapata The Wall of Winnipeg and Me – Szívvel a falnak című könyvét, és most erről hoztam nektek egy spoilermentes könyvértékelő bejegyzést. Hatalmas köszönet a Könyvmolyképző Kiadónak a recenziós példányért!

Fülszöveg:

Instagram: Dsheavenofbooks

Ha Mr. Darcy amerikai focizna…Vanessa Mazur pontosan tudja, hogy helyesen cselekszik. Nem is érzi rosszul magát azért, mert felmondott. Asszisztensi/házvezetőnői/tündérkeresztmamai állását a szövetség legjobb védőjátékosa mellett mindig is átmenetinek szánta. Nagy tervei vannak, melyek között nem szerepelt az extra méretű alsógatyák mosása, legalábbis nem élete végéig.
Így amikor Aiden Graves bekopog az ajtaján, és azt kéri tőle, hogy jöjjön vissza hozzá, teljesen ledöbben.

A „winnipegi nagy fal”-ként ismert pasas két évig a köszönését sem fogadta, a születésnapjáról is megfeledkezett. Most pedig? Valami egészen elképesztő dologra akarja rávenni.
Mit válaszolhat az ember lánya annak a férfinak, aki megszokta, hogy mindig megszerzi, amit akar?
Hol a határ az ellenszenv és a szerelem között?

Tantrikusan izgalmas, hosszan bontakozó románc.
Éld át a tüzét!

A történetről:
Hatalmas elvárásokkal voltam a regény felé, hiszen tényleg rengeteg pozitív visszajelzést hallottam róla. Bevallom, ez nem feltétlen egy olyan dolog, aminek én örülni szoktam, hiszen ha nagy az elvárás, akkor sokkal könnyebb csalódni is.

Az alaptörténet szerintem rendkívül érdekes, legalábbis nekem rögtön felkeltette a figyelmemet. A hősnőnk, Vanessa végre felmond a munkahelyén, ahol évekig dolgozott egy érdektelen főnök mellett, aki még egy jó reggeltet is képtelen volt visszamorogni. A csavar akkor következik be a történetben, mikor ez a bizonyos volt főnök, Adien felkeresi az ex alkalmazottját, és megpróbálja visszacsábítani a munkakörbe és az életébe.

A regény számomra kicsit lassan indult be, tehát semmiképpen sem volt elkapkodva a szerelmi szál, hanem tényleg aprólékosan nyomon követhettünk, hogy hogyan változik meg a két főszereplő hozzállása és az érzelmeik. Ez egy csodálatos folyamat volt, amelyet öröm volt nyomon követni, s ahogyan Vanessa aprólékosan megismeri Aident, az olvasó is egyre jobban a karakter rajongójává válik.

Aprópó, a karakterek. Ritka, mikor ezt tudom mondani, de imádtam mind Vanessa, mind Aiden karakterét. Szerettem, hogy Van kimondja amit gondol, hogy nem teketóriázik, nem sajnáltatja magát, nem hisztizik, hanem tényleg egy tökös női szereplő, akivel könnyű azonosulni, és aki tényleg egy olyan jellem, hogy el tudod képzelni, hogy igen, ő létezhet a valóságban. Aiden pedig az egyik legédesebb könyves pasi, akiről az elmúlt időszakban olvastam, emellett pedig nagyon céltudatos is. Lehetetlen őt nem szeretni, ezt higgyétek el nekem. Minden egyes megmozdulása, apró reakciója megdobbantja a női szíveket, amelyet abszolút meg tudok érteni.

Tetszett, ahogy a Van és a Zac közötti baráti kapcsolat be volt mutatva, jókat tudtam nevetni az ő dialógusaikon. Miatta is nagyon érdemes elolvasni ezt a könyvet, hiszen garantáltan Zac is a szívekhez fog nőni a kedvességével és a vicces beszólásaival.

A regény bármennyire is tűnhet egy egyszerű, romantikus történetnek, azért szeretném megemlíteni, hogy megvan az egésznek a mélysége, és van benne egy komolyabb vonal is, amely szerintem rendkívül jól lett bemutatva, tetszett, ahogy megismerhettük a szereplők háttértörténetét, és ez az egész nem az első 5-10 oldalon lett elénk tárva, hanem fokozatosan, apró részletenként. Ez a történet sokkal több, mint amit első ránézésre várunk tőle, és annyira magával ragad, hogy végül nem fogod tudni letenni.

"Szerintem senkitől sem elvárható, hogy úgy szeressen, mint amennyire te szerethetnéd magad."

Összességében elmondhatom, hogy nekem egy ez öt csillagos olvasmány volt, és 100%, hogy fogok még olvasni az írónőtől, bár ezt a szintet azért nehéz lesz megugrani.
Bátran tudom ajánlani nektek is ezt a regényt!

Ti esetleg olvastátok már? Ha igen, akkor nektek hogy tetszett? Ha nem, akkor terveitek?:)

Amennyiben kedvet kaptatok a regény elolvasásához, akkor erre a linkre kattintva megvásárolhatjátok: Link a rendeléshez!

Köszönöm, hogy velem voltatok,
Dorka

6 megjegyzés:

  1. Már a megjelenés óta tervezem elolvasni ezt a regényt. Nagyon megfogott Mr. Darcy és az amerikai foci említése, ugyanis mind a kettő nagyon közel áll a szívemhez. Biztos vagyok benne, hogy még idén sorra fogom keríteni ezt a regényt.
    Szuper értékelés lett! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:)
      Remélem, hogy tetszeni fog neked a regény!:)

      Törlés
  2. Lehet, ebben a történetben sokkal több potenciál rejlik, mint a fülszöveg + borító alapján gondoltam volna? :) Nekem kicsit hosszú, félek, hogy nagyon el van húzva, mint a rétestészta.
    De szerintem idén elolvasom majd, ha valami könnyedebbre vágyom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sokkal több potenciál rejtőzik benne! :) Egyébként furcsa, de nincs elhúzva, legalábbis szerintem. Én is ettől féltem, de abszolút pozitívan kellett csalódnom.:)


      Remélem, hogy tetszeni fog!:)

      Törlés
  3. Nagyon kíváncsi vagyok, nekem hogy fog tetszeni ez a regény! Most nagyon meghoztad hozzá a kedvemet, valószínűleg a napokban elő is veszem! Hiányzik már a mély tartalommal fűszerezett romantikus zsáner.:)

    Csodaszép képet készítettél róla, de ezt már megszokhattuk!

    Millió puszi:
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy szeretni fogod! <3

      Köszönöm szépen!:)

      Dorka

      Törlés