2018. október 14., vasárnap

Rólam - D's heaven of books




 Sziasztok!:)
Dorka vagyok, egy majdnem 20 éves könyvmoly. Régóta dédelgetett álmom és vágyam volt ez a blog, amelyet hosszú idő után, de megvalósítottam. Az első poszt után még nem igazán tudtam, hogy mit tegyek: legyen-e publikus ez az oldal avagy sem, de végre eljutottam arra a pontra, amikor azt mondom: miért ne? Nincs mit veszítenem, de talán egy új kaland, egy új fejezet kezdődhet az életemben, hiszen valahogy a bookstagrammal is így kezdődött...:)
Szóval itt vagyok, a D’s heaven of books instagram oldal megálmodója és megalkotója, a könyves fotózásnak, írásnak és úgy magának az olvasásnak a szerelmese, aki talán kemény fába vágja a fejszéjét, de mindenképpen megpróbálja.
Tartsatok velem a kaland során, hiszen még én magam sem tudom, hogy mi lesz a vége, de talán izgalmas lesz együtt átélnünk ezt az utazást!:)

Pár információ a bloggal kapcsolatban:
  •         A technikai rész számomra nem a legegyszerűbb, de próbálkozok. A kinézettel kapcsolatban van még pár tervem és ötletem, szimplán a megvalósításon kell agyalnom, de nem adom fel!:)
  •        A blogon mindenféle könyves és akár nem könyves témában is találhattok majd bejegyzéseket, bár utóbbit próbálom azért visszaszorítani, de talán ti is szívesen olvasnátok a véleményemet egy-egy filmről esetleg sorozatról.
  •         A posztok rendszerességét egyelőre még nem tudom, de azért szeretnék hetente-kéthetente egy új szösszenetet hozni nektek.
  •        E-mail: dsheavenofbooks@gmail.com


Végezetül, szeretném bemutatni nektek pár könyves fotómat, amelyek remélem, elnyerik a tetszéseteket!:)
Legyen szép napotok!
Dorka
D's heaven of books - instagram
D's heaven of books - instagram
D's heaven of books - instagram
D's heaven of books - instagram



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése