2018. október 27., szombat

5 könyv, amelyet mindig is el akartam olvasni!


Sziasztok!

Bizonyára ti is rengeteg könyvvel vagytok úgy, hogy régóta el akarjátok olvasni, de sajnos valami mindig közbejött, ezért még mindig nem történt meg. Ma öt ilyen regényt szeretnék bemutatni nektek, s kérlek, ha bármelyiket olvastátok is, akkor mindenképpen írjátok meg róla a véleményeteket kommentben, hátha végre rászánom magam én is!:) Na de lássuk is...:)

1. Rick Riordan - A villámtolvaj


Egy olyan könyvsorozat amelyről tényleg csak jót hallottam. A filmeket láttam, már azok alapján megfogott a világa, és éppen ezért lettem olyan kíváncsi a könyvekre. Alapból a mitológiai téma közel áll hozzám, szívesen olvasom és nézem az ilyen történeteket, szóval biztos vagyok benne, hogy ez Percy esetében sem lenne másképp.

2. J. D. Salinger – Zabhegyező

Csak nem egy klasszikus? De bizony. A Zabhegyezőt már évek óta szeretném elolvasni, de talán pont azért, hogy klasszikus, nem történt ez még meg. Mint a blogomon is láthatjátok, leginkább kortárs regényeket szoktam olvasni, éppen ezért éles nekem kicsit a kontraszt, de ami késik az nem múlik! Egyszer mindenképpen elolvaslak, Zabhegyező!

3. Susan Ee - Angyalok bukása 


Rajongok az angyalos történetekért, amelyeket eddig olvastam, azok közül mindegyik nagy kedvencem lett, és szerintem ez az Angelfall-nál is így lenne. Hogy mi tartott eddig vissza? Fogalmam sincs, hiszen minden adott egy új „Dorka kedvencéhez”. Talán az időhiány...:) Egy biztos: egyszer mindenképpen olvasni akarom.

4.   George R. R. Martin - Trónok harca


A legnagyobb kedvencem a tv sorozatok közül, s mint minden lelkes Trónok harca rajongónak, nekem is olvasnom kell egyszer a könyveket. Ezen nincs is mit ragozni.:)

5.    E. Lockhart - A hazudósok


Egy időben nagyon népszerű volt ez a könyv, s mindig „majdnem” már elolvastam, de végül mindig mást választottam. Azt hallottam, hogy nagyon izgalmas egy történet, egy hatalmas csattanóval a végén. Engem nagyon kíváncsivá tett. Na és titeket?:)

Nektek melyek azok a könyvek, amiket mindig is olvasni akartatok, de végül még mindig nem tettétek meg?:)
Köszönöm, hogy velem tartottatok!
Dorka 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése