2020. szeptember 13., vasárnap

Könyves nyárösszegző | 2020

Sziasztok! A Nyári TBR lista bejegyzésemben megígértem nektek, hogy mindenképpen fog érkezni egy nyárösszegző is az olvasmányaimról és az új szerzeményeimről, ezt olvashatjátok most.

Instagram: dsheavenofbooks | A kép felhasználása engedélyköteles!
Idén nyárra minimum 10 könyv elolvasását tűztem ki célul, amelyet sikeresen teljesítettem is – végül 13 kötettel zártam az évszakot. Fantasztikus történeteket ismerhettem meg, a következőekben ezekről a regényekről szeretnék pár rövid sort írni nektek:

(Amely kötetekről írtam már bővebben a blogomon, ott megtaláljátok a linkeket. Jelenleg azokról szerettem volna többet mesélni nektek, amelyekről nem született bejegyzés.)

1. Jen Calonita: Ne érezz, ne kérdezz!


Az egyik kedvenc Disney mesém, a Jégvarázs retelling változata a Ne érezz, ne kérdezz! Én nagyon szerettem, jó volt újra elmerülni ebben a világban, és más szemszögből is megismerni az eseményeket. 

Az értékelésemet megtaláljátok erre a linkre kattintva.

2. Suzanne Collins: Énekesmadarak és kígyók balladája


Kétség kívül az idei évem egyik legnagyobb kedvenc olvasmánya lett az Énekesmadarak és kígyók balladája, amely az ifjú Coriolanus Snow történetét meséli el nekünk. 

Az értékelésemet megtaláljátok erre a linkre kattintva.

3. Melanie Harlow: After We Fall – Mindig van tovább

Egy nagyon aranyos, kikapcsolódásra tökéletesen alkalmas romantikus regény az After we fall, amely bár nem rengette meg a világomat, mégis nagyon kellemes emlékeim vannak róla.

Az értékelésemet megtaláljátok erre a linkre kattintva.

4. José Antonio Cotrina: Samhein aratása

Meglepetés volt számomra ez a könyv, amely sokkal jobban sikerült, mint én számítottam rá. Egy tök jó fantasyt olvashattam, amelyet nektek is bátran tudok ajánlani.

Az értékelésemet megtaláljátok erre a linkre kattintva.

5. Szerb Antal: Utas és holdvilág

Bevallom, ez volt életem második klasszikus regénye, amelyet teljesen elolvastam, és nagyon tetszett! Szeretnék még több klasszikus történetet megismerni, az Utas és holdvilág pedig abszolút meghozta hozzájuk a kedvemet. Szerintem érdekes volt, szerethető, engem teljesen lekötött és nem engedett szabadulni. Külön öröm, hogy a csodaszép Libris díszkiadásban olvashattam, amelyben számos gyönyörű illusztrációval is találkozhatunk. 

6. Bella Swift: A láma, aki koszorúslány lett

Imádtam! Életem egyik legaranyosabb olvasmánya, amely hatalmas kedvencem lett. Biztos vagyok benne, hogy nem utoljára lapoztam végig ezt a fantasztikus mesekönyvet. Bátran tudom ajánlani nektek – kortól függetlenül!

Az értékelésemet megtaláljátok erre a linkre kattintva.

7. Stephanie Garber: Caraval

Nagyon régóta ült már a polcomon ez a kötet, amely számomra az idei nyár quilty pleasure olvasmánya. Nagyon-nagyon szerettem! Bár nem volt tele hatalmas fordulatokkal, nem lett a kedvencem, de összességében egy nagyon kellemes és varázslatos olvasmány, amelyet bántam volna, ha kihagyom.

8. Christina Lauren: Autoboyography – Egy fiús könyv

Egy csodálatos könyv, amelyet mindenkinek csak ajánlani tudok. Egyszerűen olvasni kell, hiszen nem csak kívül, de belül is gyönyörű.

Hamarosan érkezik róla az értékelésem!

9. Riley Baker: A Happy End után

Szintén egy új kedvenc olvasmány. Egyszerűen odáig voltam érte. Izgalmas volt, fiatalos, letehetetlen. Sajnálom, hogy olyan hamar végeztem vele, hiszen most tűkön ülve várom a folytatást.

Ha szeretnétek egy fiatal, magyar szerzőtől olvasni, akkor bátran tudom ajánlani nektek Riley Baker könyveit. Számomra feledhetetlen olvasmányok!

10. Vi Keeland: Fiatal szerető

Ezer éve tervben volt már egy Vi Keeland regény elolvasása, és annyira örülök, hogy a Fiatal szerető lett az első! Nagyon-nagyon szerettem! Egy kellemes, romantikus történet, amelynek van mondanivalója is. Szintén bátran tudom ajánlani nektek! Ha pedig hozzám hasonlóan ti is halogatjátok Vi Keeland könyveit, akkor ne tegyétek tovább.

Az értékelésemet megtaláljátok erre a linkre kattintva.

11. Riley Baker: Szavad ne feledd!

Nagyon kedves számomra ez a kötet, hiszen mint előolvasó volt lehetőségem megismerni a regényt. Egyszerűen fantasztikus volt! Tökéletesen kikapcsolt és elvarázsolt, hozta számomra az elvárt színvonalat. Ez a könyv egyébként még nem jelent meg, de érdemes figyelni a webshopokat és lecsapni rá. Ha szereted az ifjúsági irodalmat, akkor ezt a történetet is szeretni fogod!:)

12. Stephanie Garber: Legendary

Mint fentebb is írtam nektek, nagyon szerettem a Caravalt, így számomra nem is volt kérdés, hogy folytatom a sorozatot. Imádtam ezt a kötetet is, nem is tudnék választani az első kettő közül. Izgalmas volt és letehetetlen. Egyszerűen magába szippantott ez a világ.

13. Stephanie Garber: Finale

Izgatottan vártam a trilógia befejező kötetét, amely számomra kicsit csalódás volt. Úgy érzem, hogy nem tudott felérni az első két könyv színvonalához. Kicsit túl gyors, túl hihetetlen és unalmas volt. Nem ezt vártam tőle. És bár ez a kötet nem annyira tetszett, mégis szeretettel gondolok vissza a trilógiára, amely bizony belopta magát a szívembe.

Ezek lettek volna az én 2020-as évi nyári olvasmányaim. Mint láthatjátok, 3 könyv még nem került sorra a TBR listámról, de az egyiket jelenleg olvasom (Mikrofonpróba). Szeretném a másik két kötetet is pótolni majd, remélem, hogy hamarosan sor kerül rájuk.

Most pedig érkezzenek a nyári szerzeményeim, csak felsorolás szintjén:

Suzanne Collins: Énekesmadarak és kígyók balladája

David Levithan: Nap nap után

R. Kelényi Angelika: Barcelona, Barcelona

Holly Ringland: Szirmokba zárt szavak

José Antonio Cotrina: Samhein aratása

Szerb Antal: Utas és holdvilág

Ady Endre: Élő Ady

Riley Baker: A Happy End után 

Bella Swift: A láma, aki koszorúslány lett

Micol Ostow: A kezdet

Vi Keeland: Fiatal szerető 

Colleen Hoover: Verity 

Jennifer L. Armentrout: Míg a halál… 

Erin Watt: Bukott örökös 

Sarah J. Maas: Macskanő: Lélektolvaj 

Whitney G.: Barátod: Carter 

P. Dangelico: Wrecking Ball – A romboló

Kelly Oram: Cinder és Ella

Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek 

Stephanie Garber: Legendary

Stephanie Garber: Finale

És négy Napraforgó Kiadó kötet:

Kedvenc meséim 

Az 50 legszebb klasszikus mese

(Zseblámpával) Az emberi testben - Fedezd fel a titkokat!

Az ókori Egyiptom

És végezetül szeretnék egy kicsit mesélni nektek az őszi terveimről:

Sajnos nekem is elkezdődött újra az iskola, és egy elég húzós év áll előttem, hiszen elérkeztem az utolsó két félévemhez az egyetemen, amellyel kéz a kézben jár a diplomamunka elkészítése és az egyéb végzős teendők. Éppen ezért nem tűztem ki magamnak már semmilyen célt az év hátralevő részére, csupán annyit, hogy a nálam lévő recenziós könyveket szeretném minél hamarabb elolvasni, és jól érezni magam, kikapcsolódni. Az viszont biztos, hogy nem maradtok blogbejegyzés nélkül, hiszen a recenziós kötetekről mindenképpen fogok írni +tervben van egy új sorozat elindítása is itt, a blogomon.

Végezetül pedig meséljetek nekem kommentben: melyik volt a kedvenc nyári olvasmányotok?

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

Dorka

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett ez a bejegyzés, számos könyvhöz meghoztad a kedvem! Az utas és holdvilágot én is idén nyáron olvastam, nálam is nagy sikert aratott, abszolút kedvencem lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy sikerült kedvet hozni néhány könyvhöz!:) Remélem, hogy szeretni fogod majd a kinézett regényeket is! ♥

      Az utas és holdvilág iránti rajongást pedig abszolút meg tudom érteni!:)

      Törlés