2019. november 7., csütörtök

Szemle: KMK must have megjelenések – első rész

Sziasztok!
Instagramon korábban megszavaztátok, hogy érkezzen blogbejegyzés a számomra must have KMK megjelenésekről, szóval most ezt hoztam el nektek. Mint a címben is láthatjátok, ezt a bejegyzést két részre osztottam, mivel egyben nagyon hosszú lenne, köszönhetően a rengeteg szuper könyvnek, amellyel a kiadó előrukkolt. Lentebb tehát csupa olyan könyvvel találkozhattok, amelyek vásárlása számomra nem is kérdőjeles, tehát őket mindenképpen be fogom szerezni, hiszen izgatottan vártam a folytatásokat, az ismert szerzők új regényeit, illetve számos ígéretes történet is szembe jött velem. Hogy mik is ezek a könyvek? Lássuk hát:

1. Sarah J. Maas: Kingdom of Ash – Felperzselt királyság 1-2.


Azt hiszem, hogy ezt talán nem is kell részleteznem, hiszen mint minden hatamas Üvegtrón rajongó, én is izgatottan várom a befejező részt, amely 1200 oldalban fog elvarázsolni minket. Ha jól tudom, akkor ez még nem a végleges cím, szóval amint hivatalosan is javítva lesz, akkor én is lecserélem a bejegyzésen belül. Megjelenési dátum még nincs, de én nagyon izgatottan várom, és remélem, hogy a két kötet végül egy időben fog befutni.:)

Kezeket fel, ki várja még Aelin, Rowan, Dorian, Chaol, Manon és társaik történetének a folytatását?

2. Colleen Hoover: November 9.


Évek óta lelkesen kérdezgetem a kiadót, hogy vajon az idei tervek között szerepel-e a November 9. Az elmúlt években csalódnom kellett, de most végre ITT VAN. Mint biztosan sokan tudjátok, Colleen Hoover november 15-én hazánkba látogat és dedikál, ennek örömére a kiadó meglepetése ez a regény, amely már a dedikálásra meg is jelenik! Hát mi ez, ha nem szuper hír? Nagyon izgatott vagyok a könyv miatt, nagyon sokat várok tőle, és nagyon boldog vagyok, hogy végre jön ő is.

3. Sarah J. Maas: A Court of Frost and Starlight – Fagy és csillagfény udvara



Nagyon szeretem az ACOTAR sorozatot, éppen ezért kíváncsian várom, hogy hogyan alakul a továbbiakban Rhysand, Feyre, Cassian, Azriel, Mor, Amren, Nesta, Elain, Tamlin és Lucien története. Van egy páros, akiknek nagyon drukkolok, de a spoilerek elkerülése miatt őket nem nevezném meg. Picit félek is, hogy nem-e fog olyannak tűnni ez a regény, mintha egy lezárt történet lenne túlragozva, hiszen nekem az utólagos folytatásokkal mindig ez a problémám, de remélem, hogy ennél a regénynél nem ezt fogom érezni. Egy biztos: nagyon várom már az újbóli találkozást Rhysanddel, hiszen nem véletlen van ő a könyves álompasik listámnak az élén.

4. Erin Watt: Megkopott korona



A Royal család regényei eléggé vegyes érzelmeket váltottak ki belőlem, hiszen szerettem is őket, de azért mégis ott van a számos negatívum, amely elvesz az élményből. Sokan mondják, hogy ez a sorozat elég szappanoperásra sikeredett, és nekik igazuk is van, bár köztudott, hogy a szerzőpáros direkt alkotta meg így a sorozatot. Egy biztos: a két írót nem illik ez alapján a sorozat alapján megítélni, hiszen már csak Elle Kennedyből is kiindulva biztosan állíthatom, hogy ő sokkal többre képes, és ezt meg is mutatta az Off-Campus köteteiben és a Sarina Bowennel közösen alkotott HIM című regényükben.
A könyvhöz visszatérve: Nagyon kíváncsi vagyok Gideon személyiségére, az ő kapcsolatára Savannah-val, és kíváncsian várom, hogy vajon ő lesz-e az én kedvenc Royalom.

5. Sarina Bowen: Bittersweet – Keserédes



Ha már korábban említettem Sarinát, akkor mindenképpen az ő regényével folytatnám a sort. A HIM-ben nagyot alkottak Elle Kennedy-vel, de különálló történetet még nem olvastam tőle, éppen ezért is várom annyira ennek a könyvnek a megjelenését. Az alaptörténet nagyon érdekesnek ígérkezik, ráadásul egy farmon is játszódik, amelyhez hasonló helyszínnel még nem nagyon találkoztam az általam olvasott regényekben. Sarina Bowen, nagyon sokat várok tőled!

6. Elle Kennedy: The Chase – A hajsza (Briar U 1.)



Az Off-Campus hatalmas kedvencem volt, és bevallom őszintén, nem szívesen engedtem el azt a történetet, azt a világot, éppen ezért is hatalmas boldogság nekem ez a spin-off sorozat, amelynek köszönhetően még többet kaphatunk a Briar egyetem világából. A főszereplők a korábbi mellékszereplők, de biztosan felbukkannak majd a korábbi sztárok is, akik miatt megszerettük az eredeti sorozatot. Ennek a regénynek a középpontjában Summer és Fitzy története áll, akikre már a harmadik kötetben is volt utalás.  Ez a könyv szerencsére már a polcomon csücsül, hiszen az elsők között rendeltem elő, és nagyon izgatottan várom, hogy végre újra belemerüljek ebbe a világba.

7. Rupi Kaur: a nap és az ő virágai



Rupi Kaur munkássága egy eléggé vitatott dolog: van, aki szereti, és van, aki nem, de ez így is van rendben. Én az előbbi táborba tartozom, hiszen a Tej és méz korábban nagy hatást gyakorolt rám, éppen ezért nem is volt kérdés számomra, hogy ezt a kötetet is szeretném a magaménak tudni. Hamarosan érkezik az értékelésem is róla, ott majd részletesebben mesélek nektek a könyvhöz fűződő viszonyomról.

Az első részbe ennyi regény fért bele, hamarosan pedig érkezik a bejegyzés folytatása is!
Köszönöm, hogy velem tartottatok,
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése