2021. július 14., szerda

Könyvértékelés - Vi Keeland: Hívatlan vendég

Sziasztok! Ma egy új könyvértékeléssel érkeztem, ezúttal Vi Keeland Hívatlan vendég című könyvéről írok nektek. Köszönöm szépen a recenziós példányt az Álomgyár Kiadónak!

Fülszöveg:

„Megszállottan imádom!” – Natasha Madison USA Today bestsellerszerző

Hudson Rothschildot egy esküvőn ismertem meg; a város egyik legmenőbb helyszínére szólt a váratlanul érkezett meghívó. Hudson volt az egyik násznagy, és biztos, hogy a legdögösebb pasi, akit valaha láttam. Felkért táncolni, és működött a kémia. Nagyon egymásra találtunk, és iszonyatosan jól éreztem magam a társaságában. Azonban amikor Hudson rájött, hogy nem az vagyok, akinek mondtam magam, egy csapásra véget ért a móka.

Ugyanis nem én voltam a meghívott, hanem a volt lakótársam, aki lelépett az éjszaka közepén, és nagylelkűen otthagyta nekem az érvénytelen lakbércsekkjeit. Azt gondoltam, tartozik annyival, hogy a nevében részt vehetek egy puccos bulin.

Amint lelepleztek, nem tudtam elég gyorsan elszelelni. Ahogy az ajtó felé rohantam, felkaptam néhány üveg drága pezsgőt az asztalokról, miközben a jóképű, dühös násznagy a nyomomban volt. Odakint beugrottam egy taxiba. Ahogy elindult, a szívem vadul vert, de megúsztam a kalandot.

Legalábbis azt hittem, mígnem rájöttem, hogy a mobilomat otthagytam az asztalon.

Vajon ki találta meg?

A New York Times bestsellerszerző, Vi Keeland a tőle megszokott pikantériával és fergeteges humorral meséli el egy nem mindennapi románc történetét, ahol az őrületes megismerkedés csak a jéghegy csúcsa. A regény #1 Wall Street Journal és USA Today bestseller lett, és felkerült az Amazon legkelendőbb könyveinek listájára.

„Könnyed, szexi, szédítő és dekadens.” – Bookgasms Book Blog

„A nevetéstől kicsordultak a könnyeim, és a szívem összetört – egyszerűen letehetetlen!” – Keri Loves Books

A könyvről:

Izgatottan kezdtem neki Vi Keeland újdonságának, amely már a fülszöveg és a csodálatos borító alapján felkeltette az érdeklődésemet. Korábban már volt lehetőségem olvasni az írónőtől, azt a regényét nagyon szerettem (Fiatal szerető – értékelésem), így kíváncsi voltam, hogy ezúttal is elkápráztat-e a Vi egy szenvedélyes, tanulságos történettel. Szerencsére nem kellett csalódnom, a kötet abszolút hozta az elvárt színvonalat, és egy igazán édes, romantikus könyvet olvashattam, amely egyaránt szólt szeretetről, bizalomról és megbocsátásról.

Az alaptörténet nagyon viccesnek ígérkezett, hiszen Stella az egyik barátjával karöltve beszökött hívatlanul egy esküvőre másnak adva ki magukat, amely természetesen lelepleződött, számos komikus pillanatot okozva. Jókat mosolyogtam a nyitó jeleneteken, üde felütése volt a regénynek.

Hudson és Stella között már a legelső pillanatoktól kezdve érezhető volt a kémia, amely szépen, fokozatosan épült tovább, majd csúcsosodott ki a könyv során. Különösen tetszett a kapcsolatukban, hogy nem ugrottak rögtön egymásnak, hanem sokáig csak munkakapcsolat volt közöttük, annak ellenére, hogy mindketten érezhetően többet szerettek volna. A szerelmi szál lassú felépítése még inkább katartikusabbá varázsolta a pillanatot, amikor végre Stella és Hudson megadták magukat az érzéseiknek és vágyaiknak. Imádtam a párosukat, szerintem tökéletesen kiegészítették egymást: Stella egy okos, intelligens, talpraesett nő, Hudson pedig egy olyan férfi karakter, akit könnyű elképzelni a való életben is, így különösen közel éreztem magamhoz kettejüket. Imádtam Hudsont, és azt, hogy mennyire szerette a lányát, hogy ő jelentette számára a világ közepét, szívmelengető volt olvasni egy ilyen emberi kapcsolatról. 

Szeretném kiemelni Stella különleges szakmáját is, ugyanis ő parfümőr, amely témában még soha nem merültem el, így számomra kifejezetten izgalmas és különleges volt olvasgatni erről a munkáról, és a Signature Scent vállalkozásról. Külön plusz pont az írónőnek, amiért egy ilyen különleges ötlettel rukkolt elő Stella mások naplójának olvasása iránti szenvedélye mellet, engem elvarázsolt. 

A főbb karakterek nagyon szimpatikusak voltak, Olivia és Fisher is rögtön belopták magukat a szívembe, ahogyan Hudson lánya, Charlie is. Nagyon szerettem azokat a jeleneteket, ahol felbukkantak, mindig mosolyt csaltak az arcomra.

Mint korábban említettem, ez a könyv egyaránt szólt a szeretetről, a bizalomról és a megbocsátásról. A sorokat olvasva rádöbbenhettünk, hogy akit a legjobban szeretünk, az tud a legnagyobb fájdalmat okozni. Nehéz dolog visszaszerezni az elvesztett bizalmat, sok esetben lehetetlenség is. Vajon van az a pont, ahonnan már nincs visszaút? Meg lehet bocsátani egy hatalmas árulást? Új esélyt lehet adni az emberi kapcsolatoknak? Ezekre a kérdésekre is megpróbál választ találni a történet, így újabb mélységet adva a regénynek.

Ha egy "negatívumot" kellene megemlítenem, akkor az az lenne, hogy számomra egy kicsit túl korán leesett a kötet fő csattanója, az írónő helyében egy kicsi rejtelmesebben építettem volna fel ezt a szálat, bár való igaz, hogy így amiatt izgulhattam, hogy mikor következik be a sejtett esemény. 

Összességében nagyon boldog vagyok, hogy elolvastam ezt a könyvet, kellemes napokat okozott nekem. Hudson és Stella története elvarázsolt, a szívemhez nőtt. Bátran ajánlom ezt a kötetet mindenkinek, aki szeretne egy romantikus, vicces regényt olvasni, amely nem szenved hiányt különleges karakterekből, érdekes apróságokból, és komikus pillanatokból. Az írónőnek számos kreatív megoldása volt, öröm volt felfedezni ezeket az újdonságokat.

Ti olvastátok már a regényt? Ha nem, akkor tervezitek?

A könyv megvásárolható erre a linkre kattintva: LINK

Köszönöm, hogy velem tartottatok,

Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése