2019. november 15., péntek

Szemle: KMK must have megjelenések - második rész

Sziasztok!:)
Ma a KMK must have megjelenések bejegyzés második részével érkeztem, mivel egy posztba nem fért bele az összes szuper, számomra kívánságlistás könyv. Folytatódjon hát a lista:

1. Holly Black: The Wicked King – A gonosz király (A levegő népe 2.)


A Cruel prince számomra kissé döcögősen indult, de a regény végére hatalmas kedvencemmé vált, éppen ezért is nagyon izgatott vagyok a folytatás miatt, hiszen ez a sorozat nagyon izgalmas karakterekkel és világgal dolgozik, a történetvezetése nagyon fordulatos.
Azt hiszem, hogy nem mehetünk el szó nélkül a gyönyörű borító mellett sem, amely az egyik legfantasztikusabb, amit valaha láttam.

2. Jay McLean : Kick, Push – Lebegés (Lebegés 1.)


Ezzel a könyvvel azóta szemezek, amióta csak hallottam, hogy érkezik magyarul. Nagyon sokat várok tőle, az alaptörténet (17 éves egyedülálló apuka) roppant érdekes, én még nem is találkoztam hasonlóval. A borító itt is csodálatos, nagyon tetszik a színvilága.

3. Alexandra Christo: To Kill a Kingdom – Egy birodalom végzete


Akárhányszor szembe jön velem egy olyan könyv, amely a tenger alatti világban játszódik, vagy tengeri élőlényekkel kapcsolatos, az mindig különösen felkelti a figyelmemet, és nem volt ez másképpen az Egy birodalom végzete című regénnyel sem. Ebben a történetben egy szirén és egy szirénvadász páros alkotja a főszereplőket, amely már első hallásra is egy nagyon jó kombináció. Engem már a fülszöveg is megvett kilóra, biztosan be kell szereznem ezt a könyvet.
(Azt talán mondanom sem kell, hogy mennyire fantasztikus itt is a borító.)

4. R. S. Grey: With This Heart – Ezzel a szívvel


R. S. Grey másik magyarul megjelent kötete (Scoring Wilder) nagy kedvencemmé vált, éppen ezért is vagyok izgatott, hogy végre egy másik regényt is olvashatok az írónőtől. Nagyon sokat várok ettől a történettől is, hiszen ha valaki elsőre olyan magasra emeli nálam a lécet, mint R. S. Grey tette, akkor azt bizony nehéz megugrani. Bízom benne, hogy az írónőnek sikerülni fog.

5. Sophie Kinsella: Tudsz titkot tartani?


Emlékszem, hogy egyszer már elkezdtem ezt a könyvet (még a régi kiadásban), de valamiért nem folytattam, most azonban a film előzetesét látva újra szeretnék nekivágni, hiszen egy nagyon szórakoztató olvasmányra számítok, amely remek kikapcsolódásnak bizonyulhat. Már a regény alaptörténete is rendkívül humoros, szóval mindenképpen muszáj leszek beszerezni.

6. Erin Watt: When It’s Real – Igazán szerelem

Nem igazán tudom, hogy mire is számítsak ezzel a könyvvel kapcsolatban: vajon itt is szappanoperásra veszi a szerzőpáros a figurát, vagy inkább komolyabbra fordítják a szót? Egy biztos: ez hamarosan kiderül, hiszen mint korábban is említettem: amiben Elle Kennedynek benne van a keze, én azt olvasni szeretném. Az alaptörténet egy kicsit sablonos, kíváncsi vagyok, hogy a regény mennyire tud új élményt nyújtani.

7. Rácz-Stefán Tibor: Pokolba a jópasikkal!


Még soha nem olvastam Tibitől, pedig már régóta szeretnék. A Pokolba a jópasikkal! című könyve azt hiszem, hogy remek első kötet lesz. Tudniillik, ez egy LMBT regény, amely talán még izgalmasabbá teszi az egész történetet. Egy biztos: nagyon izgatott vagyok miatta, és sokat is várok Tibitől, hiszen tényleg rengeteg pozitív véleményt hallottam már az ő munkásságáról.

8. Mariana Zapata: The Wall of Winnipeg and Me – Szívvel a falnak


NAGYON-NAGYON vártam már ezt a regényt, már maga a fülszöveg is elvarázsolt. Azt hiszem, hogy nem mondok újdonságot azzal, hogy ettől a könyvtől is rengeteget várok, de azért picit félek is tőle. A 608 oldal elsőre ijesztő egy romantikus történetnél, mivel nem szeretem, ha valami túl van dramatizálva, és nagyon reménykedek, hogy ebben a kötetben nem ez fog történni. A borító fantasztikus, csak úgy, mint az eredeti (de a kettő teljesen más, csak az amerikai focis vonal maradt meg, aminek nagyon örülök!).

9. Jewel E. Ann: Zajlik az élet


Ez a regény elsősorban azért keltette fel a figyelmemet, mivel a fülszöveg egyszerre sugall egy vicces és egy feszült történetet is. „Harmadik lépés: Ne ítélkezz!” -  Éppen ezért nem is mondok többet, majd csak a könyv olvasása után! :D

10. Jennifer L. Armentrout: The Darkest Star – A legsötétebb csillag (Originek 1.)


Régen nagyon szerettem a Luxenek világát és Luc karakterét, ezért is voltam nagyon izgatott az ő saját kötete miatt. A regényből olvasott 1-2 idézet annyira nem fogott meg, ezért kicsit félek is az olvasásától, de a kíváncsiság erősebb, szóval őt is mindenképpen be kell szereznem!:)

Ezek lettek volna tehát a további KMK must have megjelenések, amelyeket én mindenképpen szeretnék a polcomon tudni.
Ti mely új megjelenéseket várjátok a legjobban? Melyeket vásároltátok meg már most?
Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést!
Dorka

2 megjegyzés: