2019. augusztus 22., csütörtök

10 könyv, amelyek már régóta várnak rám

Sziasztok!:)
Mivel az elmúlt 1-2 hétben nem nagyon volt lehetőségem olvasni, ezért könyvértékelést most nem tudok hozni nektek, helyette azonban megosztok veletek 10 könyvet, amelyek már régóta csücsülnek a polcomon, de még sajnos nem volt időm elolvasni őket, pedig tényleg nagyon kíváncsi vagyok rájuk.
Most nyáron az elsődleges célom az volt, hogy a megkezdett sorozatokat folytassam, illetve az ismerős írók eddig olvasatlan könyveit kézbe vegyem, ezért nem szerettem volna belekezdeni semmi új és hosszú történetbe. Ennek leginkább az az oka, amiről már korábban is írtam nektek: hogy egyszerűen mostanában nem megy annyira az olvasás.

Miután ezt tisztáztam, érkezzen is 10 könyv, amelyek csak rám várnak:

1. Christelle Dabos: A tél jegyesei


Erről a sorozatról csak jót hallottam korábban, ezért bátorkodtam megvenni az első két kötetet. Sajnos nem tudom, hogy mikor lesz lehetőségem olvasni őket, de már nagyon izgatott vagyok miattuk. Így szerencsés tudatlan olvasóként a fülszöveg alapján egy nagyon izgalmas történetre is világra számítok, plusz nem tudok elmenni szó nélkül a gyönyörű borítók mellett sem.

2. Kerstin Gier: Fellegszálló


Kerstin Gier hatalmas kedvencem, az Időtlen szerelem és a Silber trilógiáját is olvastam korábban. Az írónő stílusa egészen különleges és utánozhatatlan, egyszerűen rajongok az általa megálmodott világokért, hiszen mindig valami egyedi és nem szokványos regénnyel járul elénk. Az biztos: ha lesz időm, még idén nyáron olvasni akarom.

3. Leisa Rayven: Megtört Júlia


A Hitvány Rómeó című kötetet nagyon szerettem, emlékszem, nagyon izgatott voltam a folytatás miatt, így amint nyílt rá lehetőségem, beszereztem a második részt is. Tudom, hogy hamarosan folytatódik az egyetem, de ezt a regényt könnyen eltudom képzelni egy órák közi kikapcsolódás részeként is. Nem szeretném ezt a sorozatot függőben hagyni, legalább a két főszereplő páros sorsát szeretném lezárni.

4. Papp Dóra: Tükörlelkek


Papp Dóra könyveivel már régóta szemezek, róla is rengeteg jót hallottam már, éppen ezért meg is vásároltam ezt duológiáját. Szeretnék a jövőben több magyar írót megismerni, így ami késik, az biztosan nem múlik.

5. Penelope Ward: Neighbor Dearest – A legkedvesebb szomszéd


Nagyon szerettem az első kötetet, és erről is csupa jót hallottam. Sajnos mostanában nem nagyon volt kedvem a romantikus történetekhez, ezért sem került még sor erre a regényre, de mint a többit is: ezt is mindenképpen el fogom olvasni.

6. Stephanie Garber: Caraval


A Caraval nagyon sokáig kívánságlistás volt nálam, hiszen egy gyönyörű könyv, amely nagyon ígéretes történettel is rendelkezik, legalábbis a fülszöveg alapján. Nagyon kíváncsi vagyok már rá, remélem, hogy nekem is elnyeri majd a tetszésemet.

7. Brittainy C. Cherry: A szív ritmusa


Brittainy-től már két regényt is olvastam, illetve még tervezem is a többi magyarul megjelent köteteit. Nekem tetszik az írónő stílusa, A szív ritmusa című könyv alaptörténete pedig különösen jónak ígérkezik.

8. Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten


Böszörményi Gyulát szerintem senkinek sem kell bemutatnom, hiszen ő róla már mindenki hallott. Nagyon kíváncsi vagyok a történetre, amelyet ilyen nagymértékű rajongáz övez, valamint nagyon izgatott is vagyok miatta, hiszen egy teljesen másfajta írásmódot ismerhetek meg.  Az ő sorozata már nagyon régóta tervben van nálam, egyszer mindenképpen szeretném elolvasni.

9. Vi Keeland könyvek


A szerzőről már tényleg rengeteg jót hallottam, van is tőle három könyvem (Nagyképű öltönyös, A beosztott, Szívtipró pilóta), de sajnos még egyiket sem volt időm elolvasni. Vi Keeland: nem sokáig menekülhetsz előlem!

10. Julianne Donaldson: Blackmoore


Egy megnyerő borító, egy megnyerő fülszöveg. Még soha nem olvastam arany pöttyös könyvet, de ez a regény nagyon megfogott így látatlanban. Könnyen eltudom képzelni egy őszi bekuckózós olvasás keretében.

Ezek lettek volna tehát azok a regények, amelyek már tényleg régóta várnak rám. Ezeken felül is van rengeteg olvasatlan könyvem, de ez volt az én leszűkített 10-es listám.

Ti olvastátok már ezek közül valamelyiket? Ha igen, mi volt a véleményetek a regényekről? Melyeket ajánlanátok?:) Írjátok meg nekem kommentben!:)

Köszönöm, hogy olvastatok!
Találkozunk a következő bejegyzésnél,
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése