2018. december 31., hétfő

2018: Könyves évértékelő

Sziasztok! :)
Ma egy évértékelő bejegyzéssel készültem nektek, remélem, elnyeri a tetszéseteket.:) Kommentben pedig várom a ti nagy kedvenceiteket a 2018-as évből! :)

Egy könyvek terén szomorkás 2017 után (mindössze 9 elolvasott könyv) reménykedve vártam az új évet, amikor is megfogadtam: több időt szakítok az olvasásra. 2018 könyvek terén rengeteg pozitívumot hozott a számomra: 30 elolvasott regény, sok-sok új könyv (51+1 db), elindult februárban a bookstagram oldalam, illetve szeptemberben a blogom is.
2018 hihetetlenül jól indult, ugyanis rengeteg szabadidőm lett az akkori 0 vizsgás vizsgaidőszak miatt, így kihasználva a lehetőséget, bele is vágtam, hogy jobban megismerjem Sarah J Maas munkásságát, hogy elolvassak két régóta vágyott Könyvmolyképzős könyvet, egy három éve halasztott regényt, illetve még újraolvasni is volt időm egy régi kedvencet.
Bár az idők során a lendület meg-megtört az egyetem miatt, de így is rengeteg fantasztikus könyvet sikerült elolvasnom, amelyek közül több új kedvencet is avathattam. Most ezekből szeretnék kiemelni nektek párat. (Az összes 2018-as olvasmányomat megtalálod itt: https://moly.hu/tagok/dsheavenofbooks/olvasasok?year=2018 
A 2018-as könyvszerzeményeimet pedig itt: https://moly.hu/tagok/dsheavenofbooks/magankonyvtar-eves-bontas?year=2018)


Legjobb 9 képem az instagramon


Hatalmas új kedvencek (olvasási sorrendben):
Sarah J. Maas: Crown of Midnight – Éjkorona
Ez volt az a regény, aminél visszavonhatatlanul beleszerettem Sarah J Maas munkásságába, s amely máig a kedvenc kötetem a sorozatból . Hihetetlenül fantasztikus iromány, számomra minden benne volt, amit én egy könyvtől elvárok. A csattanók benne pedig… nekem nem okozott csalódást.:)

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury – Köd és harag udvara
Erről a regényről is ugyanazokat tudom elmondani, mint az előtte lévőről. A könyv, amely elindított a fandomság lépcsőfokain, és az Éjszaka udvara, amely az egyik legnagyobb kedvenc regénybeli helyszínem lett. Fenomenális volt az egész, illetve az sem hátrány, hogy Rhysand a legsármosabb főúr…:p

Leiner Laura: Ég veled
A könyv, amellyel kapcsolatban nagyon szkeptikus voltam, és amely valami hihetetlenül pozitív csalódás volt számomra. Tényleg nem gondoltam volna, hogy Laura tud még nekem újat mutatni, de ezzel a regénnyel sikerült.

                                                                    Colleen Hoover: Confess – Vallomás

Egyszerűen imádtam, mint minden Hoover regényt. Tudom, hogy sokaknak kicsit csalódás volt ez a könyve, de nekem elnyerte a tetszésemet.

Colleen Hoover: Ugly Love – Csúf szerelem
Imádtam.

Sarah J. Maas: The Assassin's Blade – Az orgyilkos pengéje és más történetek
A könyv, mely elérte, hogy megszeressek egy előzménykötetet. Ilyen még nem volt, de ezt az egyet le sem tudtam tenni, annyira élveztem. (Nem titok: a Celaenás időket talán egy kicsit jobban szerettem, mint az Aelineseket.)

Elle Kennedy: The Score – A pont
Számomra ez volt AZ IGAZI regény a sorozatból. A legnagyobb kedvenc. Imádtam, és egyszerűen le sem akartam tenni. Dean hihetetlenül vicces karakter, így a történet is hihetetlenül szórakoztató.

Colleen Hoover: It Ends with Us – Velünk véget ér
Még a Hoover könyvek között is az egyik leggyönyörűbb. Ez a regény mindent vitt a műfajban.

Ruby Saw: Csak két lépés Észak
Ruby Saw harmadik regényében hihetetlen mértékű fejlődést mutat, amelyet érdemes elolvasni. Én konkrétan le sem tudtam tenni, annyira magával ragadott a cselekmény, és annyira tudni szerettem volna, hogy mi történik. Imádtam, hatalmas kedvencem lett.

Leiner Laura: Maradj velem
Csak a szokásos Leiner Laura…:)

Három könyv, amelyekben kicsit csalódtam:
Brittainy C. Cherry: Tűzeső
Anno ezt írtam a regényről molyra: "A történettel alapból semmi gondom nem volt, nagyon tetszett, de a megvalósítás már kevésbé. Sajnos több olyan írói hiba is volt (legalábbis szerintem), amik kicsit élvezhetetlenné tették a történetet: fontos részek kihagyása, túl gyors történetvezetés, csapongó gondolatok és cselekedetek. Néha gondolkodtam, hogy most ez hogyan és miért, mert egyszerűen annyira hirtelen jött a váltás. Sajnálom ezeket a hibákat, mivel rengeteg potenciál volt ebben a történetben."

Colleen Hoover · Tarryn Fisher: Soha, de soha 3.
Szimplán teljesen más befejezést vártam ehhez a történethez, nekem így sajnos gyenge lett.

James Dashner: Halálkúra
Ez volt az a bizonyos régóta halasztott könyv… Nos, nem bántam meg, hogy elolvastam, mert így végre lezárult nálam is a történet, de ez a kötet szintén nem lett a kedvencem. A befejezés számomra gyenge, és úgy érzem, ahogy haladt előrefelé a sorozat, úgy lettek egyre laposabbak a részek.

Köszönetnyílvánítás: 
Szeretnék köszönetet mondani a Littlefirescandles csapatának, akiktől az első könyves gyertyáimat és partneri együttműködésemet kaptam; Ruby Saw-nak, akitől az első recenziós felkeresést kaptam (majd később könyves partnerem lett) és a blogom jelenlegi kinézetét is ő készítette, illetve a Betűtészta kiadónak, akiktől szintén recenziós megkeresést kaptam. Köszönöm az évet minden olvasómnak, blog, moly és instagram követőmnek, barátaimnak, akik mindig támogattak, és ha szükséges volt, elláttak tanácsokkal. Köszönöm, hogy ennyi visszajelzést kaptam tőletek. ♥

Végezetül pedig szeretnék boldog új évet kívánni mindannyiótoknak!
Jövőre találkozunk,
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése