2018. október 19., péntek

Könyves gyertya - Little Fires Candles


Magyarországon hirtelen robbantak, de elsöprő sikert arattak a könyves gyertyák, a gyertyás cégek. Biztos vagyok benne, hogy közületek is sokan irigykedve nézték a külföldi könyves instagram oldalakat , hogy nekik milyen szuper gyertyák jutottak, és sajnálkozva gondoltatok bele, hogy milyen magas szállítási költséggel tudnátok megoldani ti, hogy a képeiteken ott díszelegjenek. Többek között erre a problémára is megoldást nyújtott a Little Fires Candles, a Bookshelf Lights és a Világok Lángja, mely cégek közel egy időben jelentek meg hazánkban. A mai bejegyzésben a Little Fires Candles munkásságát szeretném bemutatni nektek.

2018 júliusában sikeresen megnyertem az instagram oldalammal a Little Fires Candles REP versenyét, melynek következtében 2 hónapig, augusztusban és szeptemberben havonta 3-3 gyertyát kaptam ingyen a cégtől. Több szempontból is különleges helyet foglal el a szívemben a Little Fires Candles, hiszen tőlük kaptam az első könyves gyertyáimat, illetve REP lehetőségemet.
Amit mindenképpen szeretnék kiemelni, hogy a Little Fires Candles csapatában nagyon kreatív és kedves embereket ismerhettem meg, akikkel élmény a közös munka.:) Na de lássuk is a termékeket...:)

Augusztusban hozzám érkezett gyertyák: Az éjszaka udvara, Aelin és Rowan. Igen, „kicsit” Sarah J Maas csomag lett, de egyáltalán nem bántam meg, hogy őket választottam.:)
Szeptemberben hozzám érkezett gyertyák: #Bookstagram, Griffendél és Azok a Royal fiúk.
Amit a gyertyákról elmondhatok, az az, hogy külsőre és illatra is fantasztikusak. Gyönyörű design, gyönyörű kivitelezés, és az sem elhanyagolható tény, hogy mindkét csomagnál ajándékba kaptam 1-1 hajtogatott virágot, amelyeket a képeimnél is gyakran felhasználok. 


 Az én személyes kedvencem Az éjszaka udvara lett, mely jázmin illatával szerintem tökéletesen megidézi egy éjszakai séta  hangulatát, s mely tökéletesen passzol Prythian legészakibb régiójához. 

Az Aelin gyertya pontosan olyan, mint maga a karakter. Fűszeres illatával azt a nőiességet és szeszélyességet idézi bennem, amely rá oly nagyon jellemző. Ehhez kapcsolódik a Rowan gyertya, mely egy friss, légies illat, amely tökéletesen kiegészíti Aelint, és tökéletesen ellentéte is, mint ahogy a könyvekben.:) Együtt egy olyan kombinációt kaphatsz, amivel szerintem nem lehet mellélőni. A tüzes rózsa és a sas mind-mind a könyvből megszokott motívumok, melyekért újabb piros pont jár a cégnek.:) 


A második rendelésemben helyet kapott egy még különlegesebb gyertya is,  a #Bookstagram. Ennél a terméknék te választhatod ki (meglévő opciókból) a színt és az illatot, amely szerintem egy szuper dolog, hiszen így még egyedibbé teheted a gyertyáidat.:) (Csak még egy fejezetet! és Ne zavarj, olvasok! opciókban is elérhető ez a könyvmoly problémák csomag.:)) 

A Griffendél és az Azok a Royal fiúk gyertyák is különösen a szívemhez nőttek. Előbbi egy friss, mandarinos illat, bár engem valamiért valami másra is emlékeztet, míg utóbbi egy (számomra) tipikusan férfias illat, amit én személy szerint imádok. Külsőre a Griffendél különlegessége, hogy a gyertya két színű: alul piros, felül pedig egy citromsárga színű rész található.:) (Ugyanígy a többi Harry Potter ház gyertyánál is!)



Ha választanom kellene, hogy a hat gyertya közül melyik lett a kedvencem, akkor talán Az éjszaka udvarát választanám, bár ez nehéz döntés, hiszen az összes gyertya egytől-egyig szuper.:) Köszönöm szépen a Little Fires Candles-nek a lehetőséget!:)

Ti rendeltetek már akár a Little Fires Candles-től, akár más magyar könyves gyertyás cégtől?:) Ha igen, hogy tetszett? Ha nem, akkor tervezel?:) Melyik a kedvenc könyves gyertyád?


Köszönöm, hogy velem tartottatok.:)
Dorka




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése